Retur produse

Cum functioneaza returul de produse
      In 30 de zile de la primirea comenzii livrate de catre S.C. Misavan Trading S.R.L., persoanele juridice si fizice au dreptul de Retur Produse. In cazul in care se doreste returul produselor, clientul trebuie sa avizeze Misavan Trading, in maxim 48 de ore de la primirea comenzii, prin:

  • formularul de Contact al site-ului;
  • la tel: 0786/796412;
  • email: comenzionline@misavan.com.

      Clientul va specifica pentru cererea de retur produse: numarul facturii, denumirea produselor neconforme si o scurta descriere a motivului de retur al produsului.


Consumatorii pot cere returul produselor in urmatoarele situatii:


A. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site.
      In cazul in care produsul comandat nu se dovedeste a fi conform cu specificatiile din momentul efectuarii comenzii, Clientul are dreptul de a cere returnarea produsului pentru inlocuire. (Dimensiunea produselor poate avea o marja de eroare de +/- 5% din fabrica.)
      Daca se inlocuieste cu un alt produs sau cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta. Daca valoarea produsului inlocuit este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz cheltuielile de transport retur vor fi suportate de catre consumator. Returul produselor se realizeaza impreuna cu o copie a facturii.


      Inainte de returnarea produselor va recomandam sa va asigurati ca adresa de livrare este cea corespunzatoare:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str., Nr., Oras, Judet.
Destinatar: S.C. Misavan Trading S.R.L.
Adresa: Str. Constantin Langa nr. 42, Miroslava, Iasi.


B. Produse ce au fost livrate gresit.
      Daca se livreaza alte produse decat cele solicitate in comanda, acest lucru trebuie semnalat imediat, iar Clientul va refuza receptia. Clientul are dreptul de a solicita returnarea produsului pentru inlocuire, iar daca acesta nu mai este pe stoc, poate alege inlocuirea lui sau rambursarea integrala a contravalorii.
       Atunci cand comanda livrata nu este in conforma cu factura primita, Clientul poate accepta comanda partial, returnand produsele neconforme (dupa caz). In acest caz se anunta in maxim 48 de ore departamantul Relatii cu Clientii (contact@misavan.com) pentru completarea comenzii. Se vor specifica in cerere numarul facturii, denumirea produselor lipsa si a cantitatilor. Compania Misavan va asigura costurile de transport pentru produsele corecte (sau lipsa).


Retur bani
       In maxim 30 zile de la primirea returului, Misavan Trading va returna contravaloarea produselor prin instrumentul Ordin de Plata. Banii vor fi achitati in contul specificat de client in datele de facturare.


Exceptii de la retur
     Nu sunt supuse returului urmatoarele produse:

  • Produsele cu eticheta de identificare lipsa sau deteriorata;
  • Produsele care nu au ambalajele originale complete, asa cum au fost livrate;
  • Produsele Chimice Profesionale de Curatenie care au fost desigilate si continutul utilizat partial sau total;
  • Dispenserele care au fost desigilate si montate.

Important!


      Toate produsele trebuie returnate in ambalajele originale sigilate.


     Daca produsele returnate de catre Client sunt deteriorate, incomplete, cu accesorii lipsa, diluate (pentru produsele lichide), avem dreptul de a decide acceptarea returului sau de a retine o parte din valoarea produselor. Dupa evaluarea prejudiciului adus va fi comunicata suma retinuta. 
In cazul in care Clientul realizeaza actiuni abuzive in relatie cu firma noastra (retururi repetate de produse), S.C. Misavan Trading S.R.L. isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului.
      Clientul va suporta cheltuiala transportului daca acesta efectueaza returul fara acceptul scris oferit de catre S.C. Misavan Trading S.R.L..
      In cazul comertului la distanta, dreptul de retur de 30 de zile nu afecteaza dreptul legal al consumatorului de renuntare la cumparare de 10 zile.