Misiune si Obiective

Misiune
         Misiunea companiei este de a oferi consumatorilor un brand de produse la un standard ridicat de calitate - produse de menaj, de curatienie si igiena destinate segmentului retail si profesional. Ne propunem sa crestem nivelul de trai si confort pentru clientii nostri, prin oferirea unor preturi accesibile tuturor. 

Viziune
      Viziunea companiei Misavan este de a oferi cele mai bune solutii de curatenie atat pentru consumatorul institutional cat si pentru segmentul HoReCa si consumatorul – persoană fizica. Dorim realizarea de colaborari sinergice alaturi de toti cei care isi propun sa beneficieze de un raport calitate – pret competitiv, atat la nivel national cat si international. Largirea capacitatii logistice, introducerea de noi solutii si produse adaptate cerintelor, nevoilor si stilurilor de viata ale consumatorilor reprezinta modul prin care compania isi realizeaza viziunea.

Valorile Misavan:
1. Clientul - este in centrul atentiei in activitatea noastra;

  • Nevoile si cerintele consumatorilor nostri ocupa un loc primordial in desfasurarea activitatii companiei, din acest motiv zi de zi cercetam, analizam si gasim pentru ei cele mai adecvate solutii. Dorim sa le oferim solutii inovative, calitative si usor accesibile, pentru a ne ridica de fiecare data la nivelul celor care ne sustin in evolutia companiei.

2. Apreciem, incurajam si promovam personalul nostru;

  • Angajatii au un rol important in evolutia si succesul companiei. In semn de multumire, Misavan isi arata intotdeauna gratitudinea, respectul si ii sustine in demersul personal si profesional. In schimbul implicarii lor la cele mai inalte standarde in activitatea intreprinsa, compania le ofera siguranta si prosperitate pentru dezvoltarea lor armonioasa.

3. Compania realizeaza o activitate sustenabila.

  • Ne propunem cresterea pe termen lung a rezultatelor financiare si oferirea unei activitati sustenabile tuturor stakeholderilor nostri. Dorim sa atingem toate obiectivele pe termen scurt si termen lung, contribuind astfel la cresterea brand-ului Misavan, a notorietatii sale si la pozitia strategica a acestuia pe piata.

Obiective strategice

  1. Acoperirea logistica a intregului teritoriu national prin fortele proprii;
  2. Penetrarea pietelor internationale prin recomandarea unor solutii de curatenie adaptate;
  3. Dezvoltarea procesului de productie pe gamele de produse cheie;
  4. Adoptarea unor solutii de curatenie eco-friendly pentru a proteja mediul inconjurator;
  5. Cresterea vizibilitatii brandului Misavan printre consumatorilor de tip institutional.